poniedziałek, 12 stycznia 2015

dzień bólu i pustki w portfelu

Cześć dziewczęta !
My już wstałyśmy. Paula leży obok i ogląda POLO TV ( dzięki Bogu za ten dar), mama pije kawę i rozgląda się... Wszędzie bałagan ! Wczoraj tutaj sprzątałam, jak to możliwe :( .
Dziś czekamy za kurierem * czekamy za nim już od wtorku *
i musimy wyskoczyć do Spółdzielni opłacić czynsz.
Tak stąd tytuł posta. Idziesz, płacisz, nie wiesz za co :>
Paula się rozgaduje. Wczoraj tak głośno gadała w sklepie, że ludzie się oglądali.
Ma głos jak mała kosmitka i KLNIE.
Rozpoczyna od ejoejoejo, potem jest jebajebajeba... brzmi to niezle ... 

Wczoraj nie chciała nam usnąć. Udało się jak rozebrałam ją do body na krótkim rękawku.
Jestem z lekka nieprzytomna. Do tego natłok obowiązków dla dzisiejszego mi jakoś nie poprawia humorku.
OD lutego zaczynamy jeździć z małą na zajęcia AQUA BABY :)
Jestem zadowolona bo dla siebie nie mam zbytnio czasu. Wychodzenie na fitness byłoby ciężkie.
A tak połączymy zabawę z przyjemnością :) Do tego zabieramy ze sobą siostrę Sebastiana z jej córą :)
W kupie raźniej. Oczywiście... nie umiem pływać więc mam nadzieję, że nie będę musiała tam pokazywać swoich umiejętności w tej dziecinie. Tak bardzo bym chciała żeby Paula czuła się w wodzie bezpiecznie, żeby umiała pływać.

Dziś moja mała zje pierwszy raz słoiczek z mięskiem.
Ciekawe co to będzie. Dostała już jeden z glutenem. Zaczynałyśmy od 3 łyżeczek. Nic się małej nie działo. U nas niektórzy lekarze zalecają gluten dopiero od 9 miesiąca. Myślę, że to lekka przesada. Skoro producent nakazuje po 4 miesiącu nic nie powinno się dziać.
Pauli tak smakował deserek... ale jego cena jest wykańczająca. Wiecie o jakim myślę?




ale znalazłam ich powiedzmy ,, podróbkę" z Rossmanowego Babydreama. Ciekawe czy będą małej smakowały tak samo. Kosztują połowę. A mała ogólnie zajada Babydream więc powinno być ok :)


lecimy dalej i pozdrawiamy :) 

Brak komentarzy: