czwartek, 30 kwietnia 2015

Uświadom to sobie

Czytając wiele blogów ostatnio wpadłam na piękny post jednej  mam.
Przyznam, że trochę mnie zainspirowała opisując życie matki. 
Mimo dzielących nas lat, kilometrów i możliwości... jesteśmy wszystkie takie same.
MY! Matki !

Mam 21 lat i czasami mam wrażenie, że mam większe pojęcie o życiu od tych, którzy jakże dobrze mi życzyli. Tak. Wieść o mojej ciąży przeleciała jak torpeda przez moje miasto.
Wyobrażam sobie. Patrz ta, Adamkiewicz w ciąży. 20 lat, młoda, pracę załatwiła mamusia czy tatuś i sobie zaciążyła. Nie ma co robić, zniszczyła sobie życie, no i w sumie i tak sobie nie poradzi.
Będzie klepać biedę i mieszkać w lepiance, albo w domku na drzewie.
Ciekawe czy wezmą ślub? Ale skąd wezmą na wesele?
Mamuśki im zrobią. Ten ją pewnie zostawi, on ją ma w dupie.
Ciekawe co zrobi z dzieckiem. // 

i wiele, wiele innych pewnie padło z ust tych, którzy teraz często i gęsto z uśmiechem krzyczą do mnie cześć Karola, co tam słychać . 

Wiem, że może jestem strasznie ogólnikowa i byli też ludzie, którzy myśleli ... ah życzę jej szczęścia.
Ale sami dobrze wiemy, że mało ludzi zawistnych. 
Ja przekonałam się o tym w momencie ,,dania szansy" na kontakt anonimowy ze mną.
Wtedy dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy.
Fakty z mojego życia, o których nie miałam pojęcia.
a co jest teraz?
po 9 a prawie 10 miesiącach ciąży i już niespełna 9 miesiącach z moją córką 
mogę powiedzieć !
JESTEM spełniona

i wbrew temu co ludzie mówią, 
idę z podniesioną głową przez życie !

Moja Paula jest moją największą dumą !

wiem, że w niedalekiej przyszłości będzie miała rodzeństwo i wtedy duma będzie wypływała mi uszami.

Mimo tego, że jestem młoda, że głupia i bez studiów. 

Ja wam jeszcze pokażę !

3 komentarze:

daaria pisze...

Pięknie napisane! Jestem pani stałą czytelniczką na pbl również; ) Pozdrawiam serdecznie! ;))

maddlein pisze...

Dobra, masz ten komentarz haha ;d
a tak na serio, o mnie tak samo gadali, ale walic ich i te madrosci xd
My mamy razem sie trzymamy ;)

maddlein pisze...

Dobra, masz ten komentarz haha ;d
a tak na serio, o mnie tak samo gadali, ale walic ich i te madrosci xd
My mamy razem sie trzymamy ;)